SCREEN NETWORK
Jak ekrany Digital OOH przyciągają uwagę i zwiększają sprzedaż?
Co zrobić, aby wyróżnić przekaz naszej marki w otaczającym nas gąszczu komunikacji? Odpowiedzią jest kreatywny kontent i przykuwający uwagę kanał dotarcia. Cyfrowe ekrany reklamowe, wzmacniają świadomość marek i pozwalają dotrzeć do klientów w kluczowym pod względem decyzji zakupowych momencie.
Jak trafić w ten moment? Wykorzystując możliwości Big Data i nowoczesnej technologii image recognition, która potrafi rozpoznawać dowolne obiekty przed ekranami i wychwycić zainteresowanie odbiorców. Ekrany potrafią wykryć np. znajdujące się w pobliżu marki samochodów, styl ubioru, płeć przechodniów, a nawet ich emocje. Po wykryciu określonego obiektu ekran w czasie rzeczywistym modyfikuje wyświetlany spot, dostosowując go do grupy docelowej. Co więcej, DOOH dzięki możliwości szybkiej podmiany kreacji, pozwala wykorzystywać możliwości real-time marketingu. Dzięki temu zawsze można być o krok przed konkurencją, reagując na wszystko, co dzieje się tu i teraz. To wszystko sprawia, że DOOH jest dziś najbardziej elastycznym, efektywnym i precyzyjnym kanałem komunikacji zewnętrznej dla marek. Szereg takich możliwości oferuje Screen Network. Firma zarządza siecią ponad 20 000 ekranów reklamowych w całej Polsce. Treści wyświetlane na ekranach firmy mogą nawiązywać np. do pory dnia, natężenia ruchu, czy też panujących warunków pogodowych. Taką funkcjonalność wykorzystało między innymi LEGO. Reklama dopasowywała się do aktualnych warunków atmosferycznych, pokazując, że klocki LEGO są idealną rozrywką niezależnie od pogody. Spot zmieniał się w zależności od tego, czy w pobliżu konkretnego telebimu świeciło słońce, czy padał deszcz. Reklama dopasowywała się do warunków, których doświadczał odbiorca w przestrzeni miejskiej. Taki zabieg ułatwia złapanie uwagi konsumenta i zainteresowanie reklamowanym produktem. Uwagę odbiorców na całym świecie przykuwają również spektakularne animacje 3D. Za sprawą narożnego ekranu przy hotelu Marriott w Warszawie, ten trend trafił także do Polski. Najwyższa jakość diody LED w połączeniu z wysoką jakością animacji 3D sprawiają, że reklamy oglądane z określonego punktu, tworzą iluzję trójwymiarowej głębi na płaskich powierzchniach. Dzięki tej technologii prezentowany produkt sprawia wrażenie wysuwania się poza granice ekranu, przyciągając uwagę odbiorców w przestrzeni miejskiej na niespotykaną dotąd skalę. Zachęca do nagrywania filmów i robienia zdjęć, które w mediach społecznościowych stają się viralami, zwiększając dotarcie kampanii. Niestandardowe kampanie to świetny sposób na przykucie uwagi klientów, ale także zwiększenie sprzedaży. Marka Philips, reklamując oczyszczacze powietrza, wykorzystała dane dotyczące smogu. Ekrany Digital OOH zamieniły się w stacje pomiarowe i pokazywały aktualną jakość powietrza. Producent przypominał o zagrożeniu, jakim jest smog, przypominając, że powietrze w domu może być zanieczyszczone nawet 5 razy bardziej niż na zewnątrz. Jednocześnie przedstawiał gotowe rozwiązanie – zakup oczyszczacza powietrza marki Philips. Kampania osiągnęła spektakularny wynik sprzedażowy. Wartość sprzedaży w czasie jej trwania wzrosła o 486% w porównaniu do tego samego okresu rok do roku. Reklamy wyświetlane na naszych ekranach Screen Network każdego dnia trafiają do ponad sześciu milionów osób. Firma oferuje skuteczne dotarcie do konsumenta przy użyciu wielkoformatowych telebimów w największych miastach, ekranów na dworcach kolejowych, galeriach handlowych i punktach sprzedaży w całej Polsce.
KZ