Silesia B&L


SCREEN NETWORK

Jak ekrany Digital OOH przyciągają uwagę i zwiększają sprzedaż?


Co zrobić, aby wyróżnić przekaz naszej marki w otaczającym nas gąszczu komunikacji? Odpowiedzią jest kreatywny kontent i przykuwający uwagę kanał dotarcia. Cyfrowe ekrany reklamowe, wzmacniają świadomość marek i pozwalają dotrzeć do klientów w kluczowym pod względem decyzji zakupowych momencie.

Jak trafić w ten moment? WykorzystujÄ…c moĹĽliwoĹ›ci Big Data i nowoczesnej technologii image recognition, ktĂłra potrafi rozpoznawać dowolne obiekty przed ekranami i wychwycić zainteresowanie odbiorcĂłw. Ekrany potrafiÄ… wykryć np. znajdujÄ…ce siÄ™ w pobliĹĽu marki samochodĂłw, styl ubioru, pĹ‚eć przechodniĂłw, a nawet ich emocje. Po wykryciu okreĹ›lonego obiektu ekran w czasie rzeczywistym modyfikuje wyĹ›wietlany spot, dostosowujÄ…c go do grupy docelowej. Co wiÄ™cej, DOOH dziÄ™ki moĹĽliwoĹ›ci szybkiej podmiany kreacji, pozwala wykorzystywać moĹĽliwoĹ›ci real-time marketingu. DziÄ™ki temu zawsze moĹĽna być o krok przed konkurencjÄ…, reagujÄ…c na wszystko, co dzieje siÄ™ tu i teraz. To wszystko sprawia, ĹĽe DOOH jest dziĹ› najbardziej elastycznym, efektywnym i precyzyjnym kanaĹ‚em komunikacji zewnÄ™trznej dla marek. Szereg takich moĹĽliwoĹ›ci oferuje Screen Network. Firma zarzÄ…dza sieciÄ… ponad 20 000 ekranĂłw reklamowych w caĹ‚ej Polsce.  TreĹ›ci wyĹ›wietlane na ekranach firmy mogÄ… nawiÄ…zywać np. do pory dnia, natężenia ruchu, czy teĹĽ panujÄ…cych warunkĂłw pogodowych. TakÄ… funkcjonalność wykorzystaĹ‚o miÄ™dzy innymi LEGO. Reklama dopasowywaĹ‚a siÄ™ do aktualnych warunkĂłw atmosferycznych, pokazujÄ…c, ĹĽe klocki LEGO sÄ… idealnÄ… rozrywkÄ… niezaleĹĽnie od pogody. Spot zmieniaĹ‚ siÄ™ w zaleĹĽnoĹ›ci od tego, czy w pobliĹĽu konkretnego telebimu Ĺ›wieciĹ‚o sĹ‚oĹ„ce, czy padaĹ‚ deszcz. Reklama dopasowywaĹ‚a siÄ™ do warunkĂłw, ktĂłrych doĹ›wiadczaĹ‚ odbiorca w przestrzeni miejskiej. Taki zabieg uĹ‚atwia zĹ‚apanie uwagi konsumenta i zainteresowanie reklamowanym produktem. UwagÄ™ odbiorcĂłw na caĹ‚ym Ĺ›wiecie przykuwajÄ… rĂłwnieĹĽ spektakularne animacje 3D. Za sprawÄ… naroĹĽnego ekranu przy hotelu Marriott w Warszawie, ten trend trafiĹ‚ takĹĽe do Polski. NajwyĹĽsza jakość diody LED w poĹ‚Ä…czeniu z wysokÄ… jakoĹ›ciÄ… animacji 3D sprawiajÄ…, ĹĽe reklamy oglÄ…dane z okreĹ›lonego punktu, tworzÄ… iluzjÄ™ trĂłjwymiarowej gĹ‚Ä™bi na pĹ‚askich powierzchniach. DziÄ™ki tej technologii prezentowany produkt sprawia wraĹĽenie wysuwania siÄ™ poza granice ekranu, przyciÄ…gajÄ…c uwagÄ™ odbiorcĂłw w przestrzeni miejskiej na niespotykanÄ… dotÄ…d skalÄ™. ZachÄ™ca do nagrywania filmĂłw i robienia zdjęć, ktĂłre w mediach spoĹ‚ecznoĹ›ciowych stajÄ… siÄ™ viralami, zwiÄ™kszajÄ…c dotarcie kampanii. Niestandardowe kampanie to Ĺ›wietny sposĂłb na przykucie uwagi klientĂłw, ale takĹĽe zwiÄ™kszenie sprzedaĹĽy. Marka Philips, reklamujÄ…c oczyszczacze powietrza, wykorzystaĹ‚a dane dotyczÄ…ce smogu. Ekrany Digital OOH zamieniĹ‚y siÄ™ w stacje pomiarowe i pokazywaĹ‚y aktualnÄ… jakość powietrza. Producent przypominaĹ‚ o zagroĹĽeniu, jakim jest smog, przypominajÄ…c, ĹĽe powietrze w domu moĹĽe być zanieczyszczone nawet 5 razy bardziej niĹĽ na zewnÄ…trz. JednoczeĹ›nie przedstawiaĹ‚ gotowe rozwiÄ…zanie – zakup oczyszczacza powietrza marki Philips. Kampania osiÄ…gnęła spektakularny wynik sprzedaĹĽowy. Wartość sprzedaĹĽy w czasie jej trwania wzrosĹ‚a o 486% w porĂłwnaniu do tego samego okresu rok do roku. Reklamy wyĹ›wietlane na naszych ekranach Screen Network kaĹĽdego dnia trafiajÄ… do ponad szeĹ›ciu milionĂłw osĂłb. Firma oferuje skuteczne dotarcie do konsumenta przy uĹĽyciu wielkoformatowych telebimĂłw w najwiÄ™kszych miastach, ekranĂłw na dworcach kolejowych, galeriach handlowych i punktach sprzedaĹĽy w caĹ‚ej Polsce.

KZ