Silesia B&L


SCREEN NETWORK

Jak ekrany Digital OOH przyciągają uwagę i zwiększają sprzedaż?


Co zrobić, aby wyróżnić przekaz naszej marki w otaczającym nas gąszczu komunikacji? Odpowiedzią jest kreatywny kontent i przykuwający uwagę kanał dotarcia. Cyfrowe ekrany reklamowe, wzmacniają świadomość marek i pozwalają dotrzeć do klientów w kluczowym pod względem decyzji zakupowych momencie.

Jak trafić w ten moment? WykorzystujÄ…c możliwoÅ›ci Big Data i nowoczesnej technologii image recognition, która potrafi rozpoznawać dowolne obiekty przed ekranami i wychwycić zainteresowanie odbiorców. Ekrany potrafiÄ… wykryć np. znajdujÄ…ce siÄ™ w pobliżu marki samochodów, styl ubioru, pÅ‚eć przechodniów, a nawet ich emocje. Po wykryciu okreÅ›lonego obiektu ekran w czasie rzeczywistym modyfikuje wyÅ›wietlany spot, dostosowujÄ…c go do grupy docelowej. Co wiÄ™cej, DOOH dziÄ™ki możliwoÅ›ci szybkiej podmiany kreacji, pozwala wykorzystywać możliwoÅ›ci real-time marketingu. DziÄ™ki temu zawsze można być o krok przed konkurencjÄ…, reagujÄ…c na wszystko, co dzieje siÄ™ tu i teraz. To wszystko sprawia, że DOOH jest dziÅ› najbardziej elastycznym, efektywnym i precyzyjnym kanaÅ‚em komunikacji zewnÄ™trznej dla marek. Szereg takich możliwoÅ›ci oferuje Screen Network. Firma zarzÄ…dza sieciÄ… ponad 20 000 ekranów reklamowych w caÅ‚ej Polsce.  TreÅ›ci wyÅ›wietlane na ekranach firmy mogÄ… nawiÄ…zywać np. do pory dnia, natężenia ruchu, czy też panujÄ…cych warunków pogodowych. TakÄ… funkcjonalność wykorzystaÅ‚o miÄ™dzy innymi LEGO. Reklama dopasowywaÅ‚a siÄ™ do aktualnych warunków atmosferycznych, pokazujÄ…c, że klocki LEGO sÄ… idealnÄ… rozrywkÄ… niezależnie od pogody. Spot zmieniaÅ‚ siÄ™ w zależnoÅ›ci od tego, czy w pobliżu konkretnego telebimu Å›wieciÅ‚o sÅ‚oÅ„ce, czy padaÅ‚ deszcz. Reklama dopasowywaÅ‚a siÄ™ do warunków, których doÅ›wiadczaÅ‚ odbiorca w przestrzeni miejskiej. Taki zabieg uÅ‚atwia zÅ‚apanie uwagi konsumenta i zainteresowanie reklamowanym produktem. UwagÄ™ odbiorców na caÅ‚ym Å›wiecie przykuwajÄ… również spektakularne animacje 3D. Za sprawÄ… narożnego ekranu przy hotelu Marriott w Warszawie, ten trend trafiÅ‚ także do Polski. Najwyższa jakość diody LED w poÅ‚Ä…czeniu z wysokÄ… jakoÅ›ciÄ… animacji 3D sprawiajÄ…, że reklamy oglÄ…dane z okreÅ›lonego punktu, tworzÄ… iluzjÄ™ trójwymiarowej gÅ‚Ä™bi na pÅ‚askich powierzchniach. DziÄ™ki tej technologii prezentowany produkt sprawia wrażenie wysuwania siÄ™ poza granice ekranu, przyciÄ…gajÄ…c uwagÄ™ odbiorców w przestrzeni miejskiej na niespotykanÄ… dotÄ…d skalÄ™. ZachÄ™ca do nagrywania filmów i robienia zdjęć, które w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych stajÄ… siÄ™ viralami, zwiÄ™kszajÄ…c dotarcie kampanii. Niestandardowe kampanie to Å›wietny sposób na przykucie uwagi klientów, ale także zwiÄ™kszenie sprzedaży. Marka Philips, reklamujÄ…c oczyszczacze powietrza, wykorzystaÅ‚a dane dotyczÄ…ce smogu. Ekrany Digital OOH zamieniÅ‚y siÄ™ w stacje pomiarowe i pokazywaÅ‚y aktualnÄ… jakość powietrza. Producent przypominaÅ‚ o zagrożeniu, jakim jest smog, przypominajÄ…c, że powietrze w domu może być zanieczyszczone nawet 5 razy bardziej niż na zewnÄ…trz. JednoczeÅ›nie przedstawiaÅ‚ gotowe rozwiÄ…zanie – zakup oczyszczacza powietrza marki Philips. Kampania osiÄ…gnęła spektakularny wynik sprzedażowy. Wartość sprzedaży w czasie jej trwania wzrosÅ‚a o 486% w porównaniu do tego samego okresu rok do roku. Reklamy wyÅ›wietlane na naszych ekranach Screen Network każdego dnia trafiajÄ… do ponad szeÅ›ciu milionów osób. Firma oferuje skuteczne dotarcie do konsumenta przy użyciu wielkoformatowych telebimów w najwiÄ™kszych miastach, ekranów na dworcach kolejowych, galeriach handlowych i punktach sprzedaży w caÅ‚ej Polsce.

KZ